Abi - Võitjaga kontakteerumine SBE.EE
Books(870)

 

 

Kui müük on lõppenud ja Teie kaup on ära ostetud, on aeg kontakteeruda kõrgeima või siis OstaKohe hinna pakkujaga. Vastavalt kasutajalepingule on osapooled kohustatud esmast infot vahetama 7 päeva jooksul peale oksjoni lõppu.
Ei ole oluline, kumb osapool esimesena ühendust võtab. Siin kehtib pigem reegel - kes ees, see mees!

Müüjana saate teisel osapoolele peale oksjoni lõppu kirjutada nii: Müük -> Lõppenud oksjonid > ostja nime all klikates "Saada teade".

Küsige ostjalt:
  • Aadressi, kuhu on vaja kaup toimetada.
  • Millal on ostja ise nõus oma kaubale järgi tulema?
Kindlasti teavitage ostjat:
  • Transpordikuludest
  • Mil viisil saadate kauba
  • Millal ta peaks seda ootama
  • Millise makseviisiga olete nõus
  • Koguhinnast
Kui see etapp on teil läbitud ja olete raha õnnelikult kätte saanud, siis jätke ostja kohta kommentaar, et ka teised Osta.ee kasutajad teaksid, kellega neil tegu on.

Mida teha siis, kui ostja on jäljetult kadunud?

Kui ostja ei ole vastanud teie meilidele või kõnedele 7 päeva jooksul, siis palun esitage pretensioon (kõige hiljem 21 päeva peale oksjoni lõppu). Proovime ise ostjaga kontakti saada ja pretensioonile lahenduse leida. Kirjadele/pretensioonile mittevastamise ja/või ostmisest keeldumise eest võib SBE.EE määrata trahvi ja ka konto sulgeda

Tagasi